?

Log in

 
 
22 December 2020 @ 09:33 pm
.  



♥ ♥ ♥

 
 
 
Star♪xstarxspikex on February 4th, 2010 07:29 pm (UTC)
Be my friend? Btw, I saw you video further down the main page. Best supernatural vid I think I've ever seen.
blackbetrayal: Actors » J&J » hottiesblackbetrayal on February 5th, 2010 09:38 pm (UTC)
Hi new friend! ♥

Of course! :D:D

Really? Aww, thank you sooo much! I'm... flattered! :D I'm so happy ylike it!
whatthedeuce: rachel - waving hilibrary_of_sex on March 12th, 2010 04:25 am (UTC)
Hey there! Just wanted to thank you for joining sexy_mood_music! I hope you enjoy the wide range of graphics and music we've offered so far!

Feel free to contribute song upload links to our monthly music-sharing post and to promote whatever you want in our monthly pimping post! The links to both are on the top of our main page (not the profile).

BTW, do you happen to know where I can promote the comm with some banners by our makers? Any help you can give me would be greatly appreciated. Take care! :)

kim

P.S. If you'd like to help promote through your own journal or userinfo, please feel free to snag a banner at the link below. [Please do upload it to your own server though so the comm doesn't exceed its Photobucket bandwidth limit!]

http://community.livejournal.com/sexy_mood_music/1290.html
(Deleted comment)
blackbetrayalblackbetrayal on April 20th, 2010 03:14 pm (UTC)
Hey there, new friend! ♥

Sure, go ahead! :D I'll add you right back, okay? What... last reply? o.O *is a bit confused*

So... do you want to tell anything about yourself? Just if you are in the mood for it, of course. ;D

*supernatural highfive*

~sammy: couple » janneel » premeiredocrock06 on May 2nd, 2010 06:46 pm (UTC)
Add? Just saw your profile and we have a few of the same interests :)
blackbetrayal: Actors » J&J » the almost kissblackbetrayal on May 2nd, 2010 06:53 pm (UTC)
Sure! :D ♥

Sooo welcome to my little world! If you have any questions, you well.. can ask them! :D
So apperantly you are a big fan of Shane West, huh? :D I saw him in Emergency Room and I have to tell you, he was my favorite character there. ;D

And you are a fan of SUPERNATURAAAAAL! YEAHHHH! \o/

I'll add you right back, okay? :D

blowmecasblowmecas on May 8th, 2010 02:07 pm (UTC)
o hai, i'd really love to see all your posts, because your LJ looks AMAZING.
just wondering if you'll friend me? :)
blackbetrayalblackbetrayal on May 17th, 2010 06:15 pm (UTC)
Hey there!
I'm sooo sorry for the late reply. T.T
Of course I'll friend you! :) I hope I don't bore you to death with my boring entries, though. ;D

<3
Jane: sn: castiel pick medzajnisko on July 5th, 2010 10:17 pm (UTC)
Hi there! :)

I've seen you around SN fandom already and you seem to be person I'd get on with :D I think we have many things in common (especially SN ;), some music bands and Bradley Cooper is just awesome!), so what about friending?

Let me know :)
blackbetrayal: Actors » J&J » hottiesblackbetrayal on July 6th, 2010 09:22 am (UTC)
Heya girlie! :D

Oh yes, Bradley Coopes is so hot. Gnuh. *_* In hangover he's such a badass! But Jensen, Jared and Mish-Mish are my toppies (and hotties)! :DDD

OF COUUURSE! *is adding you immediately* I'm sure we will have a lot of fun! ^__^ So uh... welcome to my little world then! :D ♥ If you have questions, shoot! :D You can ask me anything you like! *wink*

*supernatural high five*

PS: I hope you don't mind my English? It sucks most of the time. ;P
lp05: j&jlp05 on January 20th, 2011 08:03 am (UTC)
Hi, Im a Supernatural & LOTR fan :) plus i love vampires too lol
blackbetrayalblackbetrayal on January 22nd, 2011 09:12 pm (UTC)
Awww, THAT'S AWESOME! :D Who's your favorite charcater in SPN and LOTR? :D
*adds you right back*
lp05: samfrodolp05 on January 23rd, 2011 07:10 am (UTC)
Yay :D

I love most of the characters from them both hahaha
blackbetrayalblackbetrayal on January 23rd, 2011 08:53 am (UTC)
Haha, not very picky then. eh? :D I love all three - Dean, Sam and Cas - but my favorite is definitely Dean. And from LotR I like Frodo a lot. :)